A k u S a n g a t M a r a h H a r i I n i ~

Aku benci.

Aku benci dengan penipu.

Aku benci dengan orang yang pandai sahaja bercakap, tapi kerjanya tak jalan.

Aku benci dengan orang yang hipokrit.

Aku benci dengan orang yang bercakap dua bahasa.

Aku benci dengan orang yang bermuka dua.

Aku benci orang yang bermanis mulut, tetapi tak berhati perut.

Aku benci orang yang tikam belakang aku.

Aku benci orang yang berjanji dengan aku tapi tak tunaikan.

Aku benci.

Aku benci.

Aku benci.

Ya, aku sangat marah hari ini.

Aku nak pergi jauh.

Aku nak jauhkan diri dari orang-orang yang aku benci pada hari ini.

Aku nak hindarkan diri dari semua yang aku benci.

Aku dah bosan untuk menghormati.

Aku dah penat bermanis muka.

Aku dah letih memujuk hati.

Dah, aku benci..

Tetap benci.

Aku benci!

Ya, Aku sangat marah hari ini!

Comments

dead said…
huish..

marah nampak...?
norizwani said…
askm syg awat marah sgt ni..
bw bersbr k..
hmm i miss u so much..muuuaaaah