Finally~aku dpt merasainya...nyam 2x..

ingatkan nak siapkan entry ni semalam..
tah apa kena mmg malas terlampau la..
hahah.. pc on jew dr smlm smpi pg ..aku ntah kemana..cam besa ar lyn prsaan smbil menuntun tv ngn mak tercinta..naper yek lately aku rase tkt sgt ~.....may b prsaan aku kot..
huhu..dah2x jgn dn wat drama sedey lak.. hahahah..aku kene kuat...
hahahah~..qma ko mesti kuat!!!! pesan mak... biar owang wat kiter.. kite kena ttp senyum...
dan sabor!!! thank makk....
huhuh~

Finally ...
dpt gak aku mkn DURIAN~ huhuh..sonoknye smlm...
blk2x dr opiz mak aku belikan durian..ape lagi.. msk blk ltk beg..aku trus kedapur...
nyam2x..aku mkn ar durian 2...ngn mak n ank buah ..rasenye sgt puas...
thankkkk.. skali lg mak...coz belikan DURIAN utk qma...
yg tgh sengkek ni.. hahaha nk bli durian pun x mampu....ermm
yelah.. bln ni gji x dpt....
argggghhhhhhhhhh.....sedey sgt!!! nsb bek ader owang yg prihatin....

Comments