huhuuh~ holiday in Pulau Perhentian

last week aku g bercuti kt Pulau perhentian..
huhuh~:)
sgt menarik temptnye.. mendamaikan...nk pergi jew lg.. klu bley nk duk c2 trus..
xnk blk...
aku bertolak pkl 11.00mlm dan smpai di kual
a besut pd pkl 8.00..
sgt lambt.. coz aku ikut jln gua musang...sgt jem
m... coz ade xcident....
hmmm...so aku upload kan pic2x slama aku dkt sana..



ngan ank kwn abg aku ~Syura~


ngan ank buahku~shahirah~ acu sayunk kamo!!


huhuhuhu..dah nk blk ..sedey :(




buai2..buailah aku nk kawen ngn .....hehehehe

sgt menyeronokan...byk ikn...

mis duyung ..hahahaha

Snorkeling tym...huhuhuh..sgt sonok!!!!

ermmm..... i like beach...damai..



ermm...syg sgt kt die....:*








bru tibe ....aku datng ni....:)



didlm bot...sgt memeningkan...


wit ank buah ku..dlm kepnasan menuggu bot..
shahirah n shahid...jgn nakal2x taw..acu syg korg..

Comments

Unknown said…
wawawa,,besh nyer die dpt bercuti ye..huhu,,memg teringin nak kesne tp x kesmpaian lg,,hrp dpt bertemu jdoh n pulau perhentian!