kepenatan~...

huhuh...
smpai umh aku trus on pc...laluku mengepost entri kat blog ni...untuk pengetahuan korang
arini aku wat keje gle..huhuhu

pas blk dr opiz aku trus g pustaan..tmnkan murni anta buku....
pas jew anta buku ,ktorg blk jln kaki dr perpstaakn ngra smpai spital tawakal...

snggh petronas..beli aiskrem..
so nk ke spital..sure lalu tsk ttwgsakn..heheh..
aper lg..tgok ar gelagat diorg..
berjogging..berdate...bwk ank2x beriadah..
dah ar ktorg pakai bju krg ...haahhaah...segan gak...
tp wat muke slmber sudah..
berjln dan trus bjln..smbl berborak..meluahkan prsaan...hehe
nk taw pew die..psl gji lah...hmm...
..aku berjaln smbl menhn keskitan.arghh...kakiku melecet..huhuh....
heheheh..sedar2x x sdr..sdh smpi

ermm...
hehehhe...aku mmg suke bergambo...i2lah aku

sedapnye...

smpt ag.....nyam2x..

Comments