ceritaku~

ermm..
aku x taw naper sejak kebelkgn diriku ini..
asik termenung dan termenung..
xckp tdow..xlena tdow..
dan setiap malm asik terjaga..
byk benda yg aku ingin cerita kan..
may b ni prsaan aku...
aku sering memikirkan benda yg tdk pasti..
ermm...
benda yg ssh nk aku luahkan...
kdg2 aku tertya pd diriku..aper yg aku inginkn dan kepastian...
ermm...
aku mengenali seseorg..
yg ckup baik dgn ku..
aku mengenali nye di suatu tempat...dimana tmpt ku bekerja...
ermm
mula perkenlan...aku biase2x jew.. xde prsaan pun
n xder prsaan pun untk mengenali lbeh dekat..just sbgai customer jew...aku berkerja di kedai printing sbgai grafik artist..
byk gak dugaan yg aku tempuhi...melayan kerenah customer yg mcm2..tp aku akui kerna i2 ar rezeki...tp aku berkerja disana tdk lama..arround 4 bln jew..
bebalik kish yg ingn aku cita kan...
slps aku benti dr keje di2
aku ngn die smakn ari semkn rapat
aku sgt selesa berkwn ngn nyer...
mkn lamer aku berkwan..dah aku mulai sedar persaan aku terhdpnye..
ermm..
aku cuba elak kan persaaan ini..
tp aku tdk terdaya..kerna aku insan yg ingin disayangi n menyanyangi...
tp aku terlalu mengharap..dah terlalu syg...
ermmm...
org penah berpesan ..kiter jgn terlalu mengharap...nti satu ari kiter akn kecewa...
ermm...
tp smpai kini aku ttp menyanyangi die...
die hnya tersenyum...
wlpun aku sering menyakiti nye..
Maafkanlah..bukan niat aku ingin menyakiti mu..
tapi aku takut..bila aku benar sudah mencintaimu..
kau akan menjauhi diriku..

Comments