selamat tinggal cinta~2010~

tiggl brapa ari jew lg taun 2010 akn melabuhkan tirainya~ terlalu byk memori suka dan duka yg mghiasi diari idupku yg ku tempuhi spjg taun ini~ malah yg menguji ketahanan ku ini~yg manis ku pahatkan sbgai memori terindah dan yg pahit ku jdikan azimat agr diri ini lbh kuat mghadapi dugaan yg mdtang~hendak atau x idup ini perlu diteruskan~

taun ini aku aku tingglkan kenangan pahit yg pnh menimpa diriku~ku rasa diriku seakan hdp ini x bermakna~berjurai-jurai air mata dikeluarkan dan pd masa i2 lah memori indah saat bersamamu hdr didlm mindaku~ namun semua ini x berguna kerna dia bukan miliku lg.. aku pasrah dgn segala terjadi dlm idupku~ biarlah ia berlalu dengan kengan~idup ini perlu dtruskan~

gogogo..qma u can do it~ wake up!!! so aku telah bagn dr kekecewaan ini~ aku akn terus berjln menuju kedpn tanpa berplg keblkang~

..~Jika menyintai seseorg,bebaskanlh ia.Jika dia kembali kpdmu, jadi dia adlh milikmu.”hari ini aku mlpaskan semua takutku, masa lalu x akn dpt mempengaruhi.Hari ini adlh lembaran bg idupku~

selamat tinggal cinta~2010~

Comments