Perlu ke CEMBURU!!


orang kata cemburu tu tandanya sayang?? kalau tak cemburu tu namanya tak sayang ke?? tapi ada juga orang kata yang cemburu tu satu kelemahan.. dan macam-macam lagilah.. tapi bagiku cemburu tu adalah satu lumrah kerana di situ letaknya kasih sayang kita pada orang yang kita sayang.. dan seseorang itu tak kan pernah lari dari perasaan tersebut..

cemburu disini ada dua kategori. cemburu yang profesional dan cemburu buta....aku juga memiliki perasaan itu.. tapi perasaan tu kita sendiri boleh kawal. bertindak la secara profesional supaya perasaan ini tak memakan diri kita. sebab bahayanya perasaan cemburu ini boleh memutuskan sesuatu perhubungan.. bila kita lihat, bahaya kan cemburu ni?? ..so, aku akn buang kan perasaan cemburu aku ni…xmoh cemburu..mmg sakit klu kita ader perasaan cemburu ni..so aku harapkan akan dpt kikis sikit perasaan cemburu aku ini.kadang-kadang aku rasa buhsan dengan sikap cemburu aku ni.

Comments