~ Hati dan Perasaan ~



"...susah nak cakap dengan hati ni,
bila ko ade depan mata aku..aku wat dek jerk,
bila ko xde plak..ak rasa RINDU,

kenapa tiba2 aku teringat kat dia,
sengal ar aku ni, tah dia ingat kat aku ke x,
aku jer terfikir kat dia,
gila ke ape aku nih? ishhh

tiba2 aku rasa rindu kat ko,
haha...haih, jiwang plak aku nih,

hati dan perasaan
memang x leh nak dipaksa-paksa,
tapi kalau dah terSUKA,
x leh nak wat camne,

setiap kali aku dok sorang2x,
setiap kali itulah aku teringat kat ko,
haih...aku pun hairan,
macam tu punya ramai orang,
xkan lah aku leh suka kat ko,
pelik betul r...cane lah aku leh suka kat dia nih >"<

memang SENGAL aku ni,
xkan la aku nak bg tau dia ,
aku...ermm, merepeklah ar semua ni,

kalau ada...ada lah, kalau xde pun xpe,
nak buat macam mane, semuanya kerjaNYA....."
aku hanya berdoa...klu ada JODOH x kemana

Comments