Setelah apa yg aku rasa,lihat dan paham...

ermm..mmg ssh kan nk carik org yg betul2x ihlas dgr mslah kter....
ntah ar....kte x taw apa yg org 2 rasa n fikir...
so lpas ni..aku akn ceritakan semua mslh aku dkt blog..
dunia yg aku akn create sndri...
dunia yg x perlu peninkan kpla org dgr mslh aku ,buang masa org utk mdgr......or borink dgr cita aku..
betul ckp seorang kawan...lebih baik kte luah apa yg kta rasa dkt blog..sbb org ni..kte x taw ati diorg...adkh diorg betul2x ihlas mndgar mslh kteataupun sbliknya........xde sapa mrh,boring, or menyampah dgn kte kan...
......................................
aku mmg jenis suka bcerita....aku akn cita apa yg aku rasa...sedey,gumbira,suka,sunyi,.....
n apa yg aku x puas ati ngn seseorg.....
tp ternyata aku silap!!....sbb x smua org sudi dgr mslh kte...ermm..
ntah ar..aku x taw napa aku terpnggl utk post cite cam ni kt blog..
may b aku terbaca satu blog dr kwn aku...yg die dh mula buhsan dgr
apa yg aku cite...aku x mrh si blog 2..cuma aku mrah kan diri aku..napaaku msh x nmpk...dan slalu menceritakan pada org bda yg sama...hanyacuma utk redakan apa yg aku rasa...tp org yg aku citakan 2..dah mula buhsan..mengapa!!...aku x prsann.....kerna aku terlalu ptgkan dri...tnpa memikir org..:(

Comments