Aku sudah penat dengan semua masalah ini...


Sekarang aku sangat serabut. Aku tak boleh nak update apa-apa. Aku fed-up dengan semua masalah-masalah ini. Aku rasa aku nak stop dari semua masalah-masalah ini. Tak tertanggung rasanya. Penat.
Aku bukanlah seorang yang kuat. Aku sangat sensitif dan aku mudah menangis disebabkan ketensenan ini. Biarlah orang kata aku lemah. Aku memang macam ni. Aku mudah menangis. So, bila datang masalah-masalah macam ni, aku rasa aku tak kuat, aku tak mampu. Aku tak nak fikir lansung pun fasal semua masalah ini. Tapi kenyataannya, aku hanya bohong dengan diri sendiri. Konon tak nak fikir lansung, tapi itu yang selalu aku terfikir. Tapi aku tahu, Tuhan tahu. Aku tahu ada hikmah disebalik semua ini. Cuma aku hanya berharap biarlah ia berlalu pergi. Tolonglah, kuatkanlah hati aku ini. Aku dah tak larat. Macam-macam masalah.
Maafkan aku kerana meluahkan segalanya di sini. Aku tak tahu di mana harus aku coretkan, aku luahkan.ermm..nk luahkan pada kawan2x.aku rasa cukup ar ..aku xakn cerita kpada sesiapa ag...aku penat..aku just luahkan apa yg aku rasa...bukan bererti aku nk mengaibkan org 2..cuma aku x sedar bile dlm keadaan marah...Kali ni aku akn cuba kawal perasaan aku...Kadang kita hanya nampak sesuatu yang buruk di sebelah sini tetapi cantik di sebelah sana. Aku hanya berharap agar segala masalah ini akan tamat kerna aku tak sanggup menanggung lagi. Aku masih ada Dia yang sentiasa bersama dan Dialah tempat aku curahkan segala kedukaan ini. Aku pohon ALLAH, tingkatkanlah kesabaran ku ini. Aku tak terdaya. Aku lemah..

Comments