Kawan..


Kawan.. Aku cuba sehabis baek untuk persahabatan kita. Aku cuba sehabis baek untuk pulihkan segalanya. AKU CUBA !! Tapi kenapa aku masih gagal ? Kenapa aku masih tak berjaya ? Kenapa kita maseh macam ini? KENAPA !! Aku cemburu dengan orang laen. Kenapa mereka bahagia bersama rakan mereka ? Kenapa mereka mampu bergelak ketawa bersama ? Kenapa tidak aku ? Yeah ! Mungkin ini lah dugaan hidup untuk aku. Mak aku pernah kata ' Orang Yang Diuji Itu Adalah Orang Yang Disayangi Allah ' . Tapi jujur aku katakan, aku tak cukup kuat. Aku tak setabah yang korg semua lihat. Aku tak cukup kuat untuk berdiri bila aku dijatuhkan sebegini. Aku tak mampu bertahan ! Kenapa korg tak pernah nak nampak ? Kenapa ! Kenapa ! KENAPA !

Hidup aku kini penuh dengan persoalan. Penuh dengan tanda tanya. Aku cuba untuk mencari jawapan untuk setiap persoalan ini, tapi aku tak pernah jumpa. Lagi aku cuba cari, lagi banyak persoalan yang aku jumpa. Sungguh aku gagal. Pelbagai cara aku lakukan demi memulihkan segalanya, tapi ternyata sia-sia. Sabarlah Wahai Hati.

Comments

dugaan xkan penah abis..so bersabar lah..jika dipikirkan lagi sakit kpala...kwn dtg n pegew..yg tinggal hnya diri kite sendiri yang patut tk managed semua benda yg terjadi dlm hidup kitew